Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

tirsdag 8. januar 2019

Pompel og Pilt, eller Bustebartepinn...

Sorry, men jeg må bare dele noen bilder av litt flere votter.
Jeg er offisielt helt hekta, skjønner dere! :-) 

Når vottene har både øyne og barter...

Disse vottene ble til av en ullbrodert løper
 kjøpt hos Hjelpende Hender på Skedsmokorset. 

Det kule med denne løperen, var frynsene langs kortendene.
Disse måtte jeg utnytte som pynt på vottene, tenkte jeg.



Som vanlig gjelder det å utnytte materialene maksimalt!
Så, av denne løperen blir det tre par votter.
Brukte ullfleece fra Stoff og Stil inni hånda.



Vennene min synes disse vottene har både øyne og barter, 
og har foreslått klingende navn:
Pompel og Pilt, og Bustebartepinn!


Hold deg varm!
Klem Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin