Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

mandag 29. juli 2013

BOHEMSK SKJØRT

Det har vært en produktiv forsommer, og her er ett av resultatene!
En strikket sommerkjole funnet på loppemarked i fjor høst har nå blitt et boho-skjørt!



Litt klipping her og litt hekling der, og et nytt liv for kjolen , opprinnelig fra Ellos, er klar for et nytt liv!

Velkommen til meg!



Min inspirasjon til dette prosjektet er den brasilianske designeren Vanessa Montoro. 
Hun kreerer de vakreste antrekk i den fineste strikking og hekling! 
Besøk hennes hjemmeside HER






  
Et kjært minne fra denne sommeren;
Min aller beste venn, Mona, kom til oss noen dager denne sommeren også!
Location er mitt vakre feriested i Reppa, Nordland, og Mona var fotograf!



Inntrykk fra vår fotosession!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin