Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

tirsdag 8. juli 2014

Rowan på pinnene!

 Jeg må si det, først som sist; Jeg elsker Rowan! 
Rowan har vært en kjempestor kilde til inspirasjon for meg
 siden begynnelsen av 1990-tallet.
 Jeg elsker garnet de lager, de nydelige oppskriftene 
og ikke minst hvordan de styler og presenterer modellene sine
 i bok etter bok, år etter år!
Dette heftet,
 der en pur ung Kate Moss pryder omslaget, 
har jeg hatt med meg på ferden helt siden 1992! 
Det har vært en vest inni der som jeg har hatt så lyst til å lage,
 i vår tok jeg pinnene fatt, og slik ble min versjon!
 Hopp og sprett i hagen hos Pappa på Frei! 
Strikket den i tynneste Alpakka-garnet fra Sandnes. 
Deilig å strikke av, og en fin litt melert linfarge fikk det til å ligne på originalen fra Rowan.
Kate Moss holder varmen i en jakkevariant av samme mønsteret!

...og Kristin holder varmen i vesten sin...

Dykk ned i Rowan sitt fantastiske univers! 
Snarvei finner du HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin