Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

mandag 11. april 2016

Burberry-smykke!

Ikke av det dyre eksklusive engelske slaget, altså...

Mer i den typiske Kristin-gata: redesign av billige bruktbutikk-funn.

I Fretex sin billigkurv fant jeg et silketørkle til 10 kroner.

Tørkleet hadde Burberry-ruter i midten 
og Hermes-inspirert mønster rundt som en ramme.

I tillegg brukte jeg av Ståle sine gamle klinkekuler 
og en stor gammel knapp med blanke steiner.


Lagde 3 strimler på diagonalen av tørkleet, ca 6-7 cm brede. 

Sydde dem som lange tunneler.

Slo en knute i den ene enden, puttet inn en klinkekule, 
slo en knute, puttet inn en ny klinkekule, slo en knute,...
Dere skjønner!

Fylte to tunneler med kuler, og brukte den tredje , brettet dobbel, til snor over nakken.
Knappen med blanke steiner fikk plass midt i knuten som ble der alle slufse-endene møttes!



Nå har jeg faktisk fått en helt ekte Burberry herreskjorte!

Den er på god vei til å bli luftig sommerskjørt...

2 kommentarer:

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin