Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

tirsdag 26. april 2016

Diskret kan vi være en annen dag!


Fra loppemarkedene jeg besøker, drar jeg med meg hjem mye forskjellig!
Mest tekstiler og mye fint håndarbeid, og velger jeg klær, ser jeg etter kvalitet.

For en stund tilbake fant jeg et knallgrønt skjørt 
som sannsynligvis daterer tilbake til 70-80-tallet.
Tykk vinter-jersey fra det kjente svenske merket Hettemarks.

Heftig farge!
Gjorde meg glad!

Skjørtet hadde en klassisk A-fasong.



Kongelig hoffleverandør- tenk det!!!


Tilpasset skjørtet i livet og satte igang med dekoreringen.
En grønn oval heklet brikke ble delt i to og foret med dyp knallblått stoff, 
- vips nye lommer!
Midt foran laget jeg en 'knappestolpe' av kanten på en heklet brikke 
og pyntet med kåpeknapper i samme blåfarge som på lommene.

Detaljer:

Ferdig skjørt!
Ikke det jeg velger å ta på om jeg vil være litt nøytral...
Matchende skoletter er gøy!


Vi er midt i loppemarked-sesongen!
Kos dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin