Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

søndag 23. juni 2013

10 000 TREFF OG GAVE TIL DEN HELDIGE!

I går passerte Kristins Røde Tråd 
10 000 besøkende!

Kanskje ikke så mye for de hardbarka profesjonelle bloggerne der ute, 
men for meg er dette stas!

Nå kunne jeg ha åpna ei flaske vin for å feire de 10 000, 
men jeg vil feire med alle dere som følger meg og mine kreative krumspring.

Så derfor
EN GIVE-AWAY!!
Legg igjen en kommentar på bloggen, 
og bli med i loddtrekningen av denne konvoluttveska.

Veska er et resultat fra mitt dykk i de nøytrale fargene i restekassen i begynnelsen av juni, 
passer til de lette sommerkjolene der ute, og lengter etter å bli med DEG på hageparty, 
vitale mål 17 x 38 cm

Loddtrekningen gjøres søndag 7.juli og vinneren annonseres her på bloggen!

Begynte å nøste i den røde tråden for akkurat to år siden, 
det har vært gøy og givende.
Kjekt å skape
Kjekt med tilbakemeldingene
Kjekt å sette kreasjonene mine inn i en sammenheng

Snart kommer også nettbutikken min opp her via bloggen, 
så følg med, følg med...

For my foreign readers:

GIVE-AWAY!

I'm celebrating two years of blogging 
and 10 000 visits to the blog!

To celebrate, I'm giving away a brand new clutch bag.
To participate, leave a comment on the blog, 
and the winner will be announced here on the 7th of July.


17 kommentarer:

  1. Åhhh...det var en lekker veske som hadde passet perfekt til min sommerkjole! :-)
    Klem fra Mona Iren

    SvarSlett
  2. Grattis med 10000 besøkere.
    Knall bra!
    Like mange kommer inom i løpet av kort tid.
    He he.
    Bra blogg å knallfin premie.
    Tvi tvi til alle sammen
    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Brannmannsfrun!
      Spennende å se hvem som vinner! Tvi tvi!

      Slett
  3. Kjempefin blogg og veske! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Kathrine! Følg med, jeg har så mye mer på lager!!!

      Slett
  4. Kristin. Som alltid noe nytt og annerledes igjen. Helmax å få muligheten til å "vinne" noe av alt det vakre du lager. God sommer. God sommer. Og er du på Frei i sommer må du gjerne gi et pip. Evy

    SvarSlett
    Svar
    1. God sommer, Evy!
      Takk for faste lesere,og du er en av dem!
      Jeg skal nok ikke til Frei i sommer. Det blir en tur til Helgeland og en tur til Telemark. Elsker Norgesferie!
      Klem Kristin

      Slett
  5. Så artig å se bloggen din og alle dine kreative sider! Så mye flott og herlige farger!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marianne!
      Så koselig at du liker min røde tråd!
      Kristin

      Slett
  6. Hei Kristin

    Skjønner godt at du vil feire, det er jo besøkende og kommentarer/tilbakemeldinger som gjør at det er givende å blogge!: ) Uten det hadde det blitt ensomt og kjedelig. Jeg husker fremdeles den første kommentaren jeg fikk på bloggen min for snart 5 år siden, ble hoppende glad : )
    Jeg vil gjerne være med i trekningen av din lekre konvoluttveske.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vibeke! Viktig å feire, ja! Sikkert noe å feire hver dag her i livet. Små ting og store ting.
      Å være skapende har vært min røde tråd hele livet, men bloggen "Kristins røde tråd" har vært i livet mitt i 3 år. Tilfredsstillende å presentere verkene sine, og en barnslig glede å se at folk over hele verden er innom, og kanskje gjør det de ser her en forskjell. Skaper en idé, gir lyst til kreativitet...
      Takk for din fine blogg. Jeg er fast leser og har hatt veldig stor glede av alle de du presenterer/intervjuer!
      Tvi tvi i trekningen!
      Kristin

      Slett
  7. i'm here from the lovely v, and it is a lovely blog you have! congratulations on your visitors, blogging is truly a blessing. LOVE your bag kristin, and would be honored to join the giveaway, thank you :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hello Lori Ann!
      Nice to know that you like my blog! It gives me a lot posting on the blog. And a childish like satisfaction to know that people from every corner of the world visit it!
      Good luck on the giveaway.
      Lovely pictures on your blog!
      Kristin

      Slett
  8. Svar
    1. Hei Ingrid Joy!
      Tvi tvi i trekningen!
      Ha en fortreffelig sommer og videre lykke til i den nye jobben! Heier på deg!
      Klem Kristin

      Slett
  9. Flinke naboen min :-) Gratulerer med 10 000:-) Har akk kjøpt meg skinn konvolutt eske av Kristin. Veldig fin. Lykke til videre. Anita

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin