Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

søndag 31. august 2014

Hei, jeg trenger din hjelp her!




10.-12. oktober skal jeg holde kurs i Skedsmo Husflidslag;
 REDESIGN AV STRIKKEDE TEKSTILER.

Så, jeg trenger strikkede tekstiler!

Det kan være
 håndstrikk
 maskinstrikk
 lammullsgensre
 ensfarga
 mønster
 striper
 alt er velkommen!

Når du nå flytter høst- og vinterklærne dine inn i skapet, 
og finner ut at noe må ut, er jeg sjeleglad for å få det!

 Om plagget har et hull eller en flekk, har ingen ting å si. 
Jeg skal tove klærne i vaskemaskinen og lage nye redesignede plagg av dem.

Her er noen eksempler på hva dine gamle ullplagg kan bli skapt om til:






Er du en nabo: heng det i en pose på døra mi i Vardekroken 29!
Jobber du på AHUS: levèr det til meg på CD-rommet på Konsulatet!
Annet, ta kontakt!

Jeg blir kjempeglad om du melder deg på kurset også!
Det ligger an til å bli en veldig kreativ og koselig helg!
Du kan melde deg på her!
Kurs nummer 10.

TUSEN TAKK!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin