Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

tirsdag 4. september 2018

Mammas drakt ble langvest

Redesignprosjekt: fra drakt til lang vest
En gang på 90-tallet kjøpte jeg et blått ullstoff til Mamma 
på en av mine turer til England.
Vel hos henne sydde hun seg denne stilige drakta.
Klassisk  og minimalistisk, 
slik det skulle være på slutten av 90-tallet.
Etter at Mamma døde, tok jeg med meg drakta hjem 
for å se om jeg kunne bruke den selv.
Men Kristin i en drakt som dette 
gav meg sterke assosiasjoner til Landsmoderen, 
Gro Harlem Brundtland. 
Hun er på alle måter flott og stilig, 
men det er ikke min stil...
Dessuten er jeg mye høyere enn Mamma, 
så ermene var for korte, og skjørtet var heller ikke passe.
¤
Fikk etterhvert ideen om en vest.
En en lang en.
Litt mer min stil.
¤
Sprettet av ermene og kantet rundt ermehullene.
Av skjørte-og ermestoffet laget jeg en forlenger til jakketoppen.
Vipps en langvest!
Strike a pose!


Anvendelig plagg over både bukser og skjørt!
Supert overgangsplagg på tidlig høst.

Foto: Ella




13 kommentarer:

  1. Ahoj všichni, jmenuji se Aisha Sadat, jsem ženatý 20 let se svým manželem a máme dva syna, jednoho staršího 16 a mladšího je 11 let. Můj manžel mě moc miloval, ale dostal se do bodu, kdy se zapojil do vztahu se ženou, která je jejím spolupracovníkem. Nikdy jsem si to nepředstavoval, ale nějak se změnil jeho postoj ke mně a dětem, jeho pozdní příchod z práce mě nutil přemýšlet nad touto záležitostí. I při mém 20. výročí svatby v březnu se držím dál od sexu, jak slibujeme, že to uděláme na svatbě výročí den, 15 dní před výročí svatby přiznal, že ano, měl sex se svým spolupracovníkem.
    Když jsem byl v práci, přivedl ji do mé postele, to znamená, že jsem s ním pocity naprosto bezcenný, můj duševní stav je plný agonie, myslím, že nemohu zapomenout a obnovit bolest, tato žena měla plnou kontrolu nad ona a nikdy jsem to nechtěla dělat s násilím, chce mě získat, když je rozvedená, řekla, že žárlí na náš vztah a zničí mě tím, že vezme mého manžela. Musel jsem to prodiskutovat s přítelem, který mě požádal, abych našel dobrého kouzla, nejprve jsem nikdy nevěřil tomuto pravopisu Cast, ale musím to zkusit, až když jsem narazil na e-mail PROPHET NOSA UGO na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem získat zpět své ex a pomohl jim opravit vztah a učinit lidi šťastnými v jejich vztahu a několika dalších příbězích týkajících se duchovní nemoci a dalších.
    Vysvětlil jsem mu svou situaci a pomohl mi provést některé modlitby, některé byliny a kořeny a malou oběť, kterou jsem udělal, a do 7 dnů se vrátil, aby se omluvil a bylo to pro mě jako zázrak, jsem dnes šťastný že mi pomohl a mohu hrdě říci, že můj manžel je nyní se mnou znovu a nyní se do mě zamiloval jako nikdy předtím.
    Potřebujete ve svém vztahu nějakou pomoc, jako je navrácení vašeho muže, manželky, přítele, přítelkyni, vyhrávání loterií, bylinné léčení nemoci, HIV, pohlavní choroby, astmatu, artritida, fybroid, mrtvice nebo jakýkoli druh nemoci, duchovní problém „Podpora práce, diváci, kteří čtou můj příspěvek, který potřebuje pomoc ohledně jakýchkoli životních problémů, by se měli obrátit na PROPHET NOSA UGO a budete rádi, že jste to udělali.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040

    SvarSlett
  2. Úžasné kouzlo lásky, abyste se vrátili ke svému partnerovi a napravili váš rozpadlý vztah.
    Manžel se se mnou rozešel před 3 měsíci a donutil mě podepsat rozvodové papíry. Byl jsem úplně zlomený a nemohl jsem se emocionálně dostat zpět do žádné formy. Děkuji Bohu za tohoto úžasného a skvělého kouzelníka, který mi přišel na pomoc. Páni! Tento kouzelník mi moc pomohl. DR ISIKOLO mi zaručil naléhavou 48hodinovou kouzelnickou práci, kterou jsem přijal. Můj manžel mi po 48 hodinách šokujícím způsobem zavolal zpět se spoustou omluv, o čemž mě ujistil, a udělal vše, co bylo v jeho silách, aby stáhl rozvodové papíry, které dříve probíhaly pomocí síly tohoto zázračného sesilatele kouzel. DR ISIKOLO obnovil lásku a štěstí v mém domě a je to opravdu úžasné. Moc ti děkuji Pane za tvoje mocná kouzla. E-mail Dr Isikolo Now pro naléhavé řešení lásky: isikolosolutionhome@gmail.com Můžete ho také WhatsApp na +2348133261196.

    SvarSlett
  3. Ano, je pravda, že DR ISIKOLO je nejlepší kouzelník kdekoli. Jmenuji se Marie Lyons a byla jsem klientem DR ISIKOLO a musím vám říci, že je skutečným kouzelníkem. Když jsem kontaktovala tohoto kouzelníka, můj přítel mě na 2 roky opustil a já jsem ho vždy chtěla zpátky ke mně. Asi před měsícem jsem potkal DR ISIKOLO, aby mi pomohl, a znovu jsem se spojil se svým přítelem. Když mě můj bývalý přítel opustil, bylo to pro mě zmatek, že jsem jednoho jistého rána pro nic za nic plácla svou starší sestru. To se pro mě stalo katastrofou, že jsem měl fyziologické trauma a moje rodina se velmi bála o mé zdraví. Po 2 letech DR ISIKOLO obnovil lásku a štěstí, které jsme sdíleli. má se dobře a je připravený pomoci každému, kdo za ním přijde. Hned po 2 dnech mi volal můj bývalý a chtěl se sejít. Souhlasil jsem a připravil se na setkání s ním a on mi řekl, jak se cítil provinile za to, co udělal, a chtěl mě zpátky. Pochválil jsem DR ISIKOLO za jeho úžasnou ruční práci a doporučím ho každému, kdo potřebuje kouzelníka. Kontaktujte ho, aby vám pomohl a rychle na jeho e-mailu: isikolosolutionhome@gmail.com Můžete ho také WhatsApp na +2348133261196.

    SvarSlett
  4. pokud máte problémy ve svém manželském domě a chcete rychlé řešení, poradím vám, abyste se obrátili na doktora Ajayiho, velkého duchovního muže bohatě požehnaného svými předky, zažívám jeho moc, když můj manžel říká, že se chce rozvést, ale já opravdu ho miluji a nechci, abychom se rozešli, takže kontaktuji doktora Ajayiho pro kouzlo lásky po přečtení svědectví od různých lidí online o něm, chci projít procesem, o který mě požádal, abych ho následoval, a dnes žiji šťastně se svým manželem protože zrušil a roztrhal rozvodový papír po milostném kouzlu Dr Ajayi, můžete mu napsat na jeho číslo Whatsapp pro rychlé řešení vašich problémů +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com

    SvarSlett
  5. Moje osmileté manželství bylo na spadnutí, když jsem se dočetla o doktoru Ajayim, mocném kouzelníkovi, který pro mě vytvořil kouzlo lásky, a to přimělo mého manžela pokleknout a prohlásil, jak moc si mě váží a nikdy neopustí manželství, protože Dr. Ajayi, můj domov je nyní plný lásky. Pokud máte v manželství těžké časy, doktor Ajayi je vaší poslední zastávkou pro pomoc. Kontaktujte ho na Whatsapp: +2347084887094

    SvarSlett
  6. Pozdravy
    Po tolika letech hraní v loterii je pro mě těžké vyhrát, věci pro mě byly těžké, tak jsem se rozhodl to probrat se svou kamarádkou, která mi pomohla, řekla mi o své zkušenosti s Dr. Ajayi, která jí pomohla přivést zpět svého manžela, který ji opustil, aby se oženil s jinou ženou a nechal ji se čtyřmi dětmi trpět sama, dále mi řekla, jak se setkala s Dr. Ajayi online. Byl jsem velmi ohromen, když jsem slyšel její příběh, a tak jsem jí řekl o svém neštěstí v loterie A představila mě Dr. Ajayi po všech mých sezeních s Dr. Ajayim, po týdnu jsem se rozhodl zkusit to znovu Nemůžu uvěřit, že jsem vyhrál tolik, že jsem nikdy nemohl uvěřit Díky Dr. Ajayi jsem teď žiju svůj vysněný život. můžete kontaktovat Dr Ajayi na Whatsapp: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com pro pomoc.

    SvarSlett
  7. Můj manžel se ke mně začal chovat lépe a pro nás oba to byl ozdravný proces. Noční můra, která trvala téměř 2 roky, je konečně u konce. Jako bychom se znovu zamilovali! Oba jsme hodili minulost za hlavu a snažíme se jít vpřed – a poprvé po dlouhé době vypadá budoucnost mnohem jasněji. Nemohu slovy vyjádřit, jak jsem doktoru Ilekhojie vděčný! Je to, jako bychom o sobě konečně znovu objevili ty věci, kvůli kterým jsme se na prvním místě zamilovali. Všechny starosti a stres prostě zmizely. Děkuji doktore Ilekhojie za záchranu mého rozbitého manželství. Já a můj manžel zase žijeme šťastně. To vše díky Ilekhojie. Kontaktujte ho, abyste obnovili své manželství E-mail: (gethelp05@gmail.com Zavolejte nebo Whatsapp +2348147400259

    SvarSlett
  8. Chci se podělit o svůj úžasný zážitek s Dr. Ilekhojie. Můj 5letý manžel mě podváděl a já jsem ho konfrontovala, což způsobilo hádku, kvůli které požádal o rozvod. Brečel jsem a okamžitě se mi udělalo špatně. Když jsem hledal na internetu náhodné příběhy o lidech s podobnou situací jako já, viděl jsem svědectví někoho a jak doktor Ilekhojie uzavřel mezi páry mír. Kontaktovala jsem ho a on mi vysvětlil, jak je možné se s manželem usmířit a za pár dní rozvod zruší, což jsem chtěla. Udělala jsem vše, oč mě požádal, a přesně tři noci po jeho práci mi manžel zavolal, aby se omluvil za podvádění a požádal, abych se vrátil domů s tolika sliby. Oceňuji vaši pomoc, pane doktore, jste opravdu požehnáním. Pokud jste ve stejné situaci jako já, obraťte se na doktora Ilekhojie a požádejte o pomoc. E-mail: gethelp05@gmail.com nebo Call/Whatsapp +2348147400259

    SvarSlett
  9. Můj manžel mě opustil kvůli mladší ženě. Bylo to, jako by ho měla pod zlým kouzlem, obrátil se proti mně přes noc bez jakéhokoli varování. Stalo se to minulý rok, byl jsem zoufalý, takže jsem použil všechny stránky se zaklínadlem, které jsem našel, ale bez výsledků. Přítel mi poslal kontakt na doktora Ilekhojieho a já jsem ho kontaktoval. Začal se mnou pracovat v únoru a díky vší jeho skvělé práci jsme já a můj manžel zase spolu. Jsem tak šťastný a poctěn, že mám na své straně tak skvělého člověka, jako jsi ty. Děkuji! doktore Ilekhojie. Potřebujete pomoc, WhatsApp Dr Ilekhojie na +2348147400259 nebo e-mail gethelp05@gmail.com

    SvarSlett
  10. Byla jsem na pokraji ztráty manželství, když do toho vstoupil doktor Ilekhojie. Můj manžel požádal o rozvod po nekonečném sporu a citovém týrání, které jsme oba trpěli kvůli nedorozuměním. Odešel z domu a odmítl se vrátit. Hledala jsem skutečné řešení s vědomím, že nechci trpět další nouze kvůli rozvodovým případům a ztrátě mého 12 letého manžela. Dodržel jsem jeho postupy pro usmíření, které bylo velmi snadné. Láska a spojení mezi mnou a mým partnerem byly obnoveny a on se vrátil a požádal o zrušení rozvodu. Je pravdou, že doktor Ilekhojie je čestný a transparentní v pomoci lidem a i vy, když si toto přečtete, můžete získat řešení, které ve svém manželství nebo vztahu hledáte. kontaktujte ho pro pomoc hned. Zde je jeho kontakt. WhatsApp: +2348147400259 E-mail: gethelp05@gmail.com

    SvarSlett
  11. Můj manžel mě a moje děti opustil, protože jsme měli tolik hádek a hádek. Jeho matka byla také proti mému sňatku s ním. Tolik jsem ho miloval a měl velkou naději, že spolu vybudujeme světlou budoucnost. Čekal jsem 6 měsíců a nikdy se mi nevrátil. Takže jsem musel kontaktovat doktora Ilekhojie, který udělal vše, co bylo v jeho silách, aby nás znovu spojil a obnovil lásku a spojení, které jsme kdysi sdíleli. Po 3 dnech se vrátil domů, jak mě ujistil doktor Ilekhojie, a já jsem opravdu ohromen jeho úžasnými činy. I vy můžete získat tuto skvělou pomoc a žít tak, abyste mu byli vděční, protože nikdy nikoho nezklame. Kontaktujte doktora Ilekhojie. E-mail: gethelp05@gmail.com Můžete ho také WhatsApp na +2348147400259

    SvarSlett
  12. Trvalo mi, když jsem se dostal na místo, kde jsem byl naprosto zlomený, abych viděl, že mu musím říct, čemu jsem ve svém manželství čelil. Udělal jsem válečný pokoj ve skříni v ložnici a šel jsem přímo ke Zdroji! Mnohokrát to bylo těžké; můj manžel byl stále doma a nepodporoval mě a přesto se chtěl rozvést, ale věděla jsem, že to málo, co mám, by mě a mou dceru uživilo. Pak náhle minulou sobotu přišlo kouzlo usmíření doktora Ilekhojiese, aby se rozhodl, zda by nás opustil nebo pracoval na našem manželství. Teprve kouzlem usmíření skutečně řekl, že se stále chce oženit, a zrušil smlouvu na dům, který se chystal koupit v Hemet California! S kouzlem usmíření doktora Ilekhojiese není nic nemožné. Nikdy se nevzdávej!" pokud máte problémy ve vašem manželství, kontaktujte doktora Ilekhojie. E-mailová adresa gethelp05@gmail.com nebo se obraťte na jeho přímé telefonní číslo +2348147400259

    SvarSlett
  13. Rád bych vás všem doporučil důvěryhodnému a upřímnému věřiteli soukromé půjčky, který mi schválil mou půjčku během několika hodin po tolika neúspěšných pokusech získat půjčku, byl jsem překvapen a šťastný, že mě soukromý věřitel zachránil a nabídl mi půjčka s 2% úrokovou sazbou, kontaktujte ji nyní, pokud potřebujete naléhavou půjčku E-mail: christywalton355@gmail.com

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin