Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

lørdag 26. november 2011

80-tallsfavoritten!

Midt i førjulsstria, måtte jeg starte et lite prosjekt bare til meg selv.


Å rekonstruere en favoritt fra min spede ungdom. Denne genseren var høyt elsket og brukt en hel masse. Men vi drev ikke og knipset bilder hele tida da, så det eneste bildet jeg fant var fra det første sertifikatet mitt. Stram stil, Annie Lennox var den store inspirasjonskilden når det gjaldt frisyre.Ellers er det mest "sjakkbrettmønstrat konstruksjon", hvis dere skjønner hva jeg mener...



Kommer tilbake med det ferdige resultatet etter hvert...

1 kommentar:

  1. Hei Kristin
    Jeg fant tilfeldigvis bloggen din gjennom en link du la ut på Mollie makes side.. :) Morro å se hva du har laga og redesigna!

    Jeg vet ikke om du husker meg, men jeg var elev ved Holtekilen i 98-99 :) Nå har jeg vært lærer selv noen år vet det er vanskelig å huske alle.. hehe..

    Uansett veldig kjekk blogg!
    Kommer nok innom her igjen for gode ideer og inspirasjon!
    :)Hilsen fra Monica Angelsen fra Harstad

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin