Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

torsdag 17. november 2011

POM-POM!


Har vært hjemme med syk unge noen dager nå,
og da har jeg fått puslet med litt småtteri innimellom...
På en måte er jeg heldig som ikke har anledning til å ha hjemmekontor, derfor er all hjemmetid enten familietid eller skapetid!

Jeg tok et dypdykk i restegarns-kassen,
 og se hva jeg fikk ut av de blå-lilla restene!!!


VARMENDE SKJERF MED FREIDIG FINISH

La tre farger sammen og tok den groveste heklenålen fatt; et luftig, men varmende skjerf kom til på "no time", som de sier!

Kronen på verket ble to store fargerike pom-poms!

Lekkert til bare å være litt restegarn...


ET SMYKKE FOR MODIGE DAMER
Men det var mer restegarn igjen og jeg syntes det var SÅ gøy å lage dusker!
Med inspirasjon fra Sonja Rykiel og andre, ble dette vintersmykket til:


Inspirasjon

Inspirasjon

Ganske små pom-poms på rad og rekke men glassperler mellom, hengende i et fløyelsbånd, ble et vintersmykke for de dagene du ikke har noe imot å bli lagt merke til!!! 

Ta fram restegarnet ditt,
og å lage pom-poms lærte du helt sikkert på barneskolen...
Med dem kan du pynte deg selv, eller hva med å henge dem på juletreet!?
Kjempelekkert!
Kjempegøy!
Kreativt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin