Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

søndag 15. november 2015

Himmelske kjolegleder på Sion!

For et par måneder siden ble jeg kontaktet av
 en hyggelig dame i Fræna Pinsemenighet.
Det var Marte Dreier Haldorsen, ildsjel med gjennomføringsevne!

Foto: Rigmor Sjåstad Hagen, fra Romsdals Budstikke.

Pinsemenigheten i Fræna arrangerte kjolemarked på lørdag 14.11,
 der 450 brukte kjoler hadde blitt donert.
Catwalk, auksjon og salg!

Dette er ett av mange tiltak vi kan sette igang
 for å redusere vårt ekstreme forbruk,
og det varmer mitt redesign-hjerte.

Jeg ble spurt om jeg hadde lyst til å donere en redesignet kjole, 
og jeg var ikke vond å be!

Tenkte med en gang på hvilken kjole jeg hadde lyst til å bidra med:
Askepott-kjolen laget av en brodert løper og en brokadegardin.


Tidligere i uka laget Romsdals Budstikke et flott innlegg om arrangementet.
Askepottkjolen var i godt selskap
 blant både ordførerkjoler, 
biskopens kreasjoner 
og kjolen til en ekte ekte TV-kjendis!





Inntektene gikk til Ukrainahjelpen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin