Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

mandag 9. november 2015

Høsten kler fine ruter!

Hjemmelaga fra topp til tå...

Dette er høst-koselige materialer å holde varmen i:
Lang hjemmestrikka ulljakke, varmende silkeskjerf
og ikke minst mitt siste redesignsprell,
det rutete skjørtet!

 
Forleden dag fikk jeg en nesten ubrukt frakk av min søte kollega Siw.
Raste hjem fra jobb og satte sporenstreks saksa i frakken
 for her skulle det lages skjørt!


Kuttet frakken slik at jeg hadde full skjørtelengde av den nederste delen av frakken.


Satte i en glidelås midt foran og lagde små innsnitt i toppen ved sidesømmene og bak. 
Linningen ble en bred linning-strikk.


Kjapp redesign!
Gjort på en kveld.
Noen ganger kan jeg kose meg lenge i prosessen fra ide til ferdig produkt, 
mens andre ganger er det slik stuntsying som er gøy!




Ja, se alt det gule løvet!!!


 Moodboard fra Pinterest.
Bilder av meg: Zana
Bildene av prosessen tok jeg selv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin