Sider

MED ROM FOR KREATIVITET

tirsdag 6. september 2016

Puter i lær: enkel redesign blir eksklusiv design!

Jeg er jo for tida på leit etter ting jeg kan lage av alle skinnjakkene jeg fikk av Erik, 
og en av ideene jeg fikk, var disse putene.

Irene og Eirik er i gang med å bygge hus, og på ønskelista til bryllupet deres
 stod fine bruksgjenstander til heimen.

Min ide, etter å ha sett hva slags interiørstil de liker, 
så jeg at skinnputene ville passe bra.
...og heldigvis falt de i smak!
To brune i godstolen
Putene består av 8 sekskanter,
 hullet og heklet rundt kantene og føyd sammen
 ved å sy med samme bomullsgarnet jeg heklet med.
 Inni la jeg en rund dunpute fra Stoff og Stil.
 Sort pute i sofaen

Kjære kreative leser av min lille blogg: 
dette er redesign av ganske enkel karakter,
men resultater er lekre puter i eksklusive materialer! 

#redesign






5 kommentarer:

  1. Vi elske putan! Dem e såå lekker!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for sist, vi hadde det SÅ koselig i bryllupet deres!!! Føler meg rik som er en del av storfamilien!!!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg veldig pris på
Klem Kristin